mandag 12. november 2012

Mat for alle


Make food not war, er det et skilt som sier. Mat er min store lidenskap. Når handledagen kommer gleder jeg meg til å planlegge middager og prøve nye oppskrifter. Det å prøve gode desserter til å lage en enkel men god middag på 1-2-3 er fantastisk! 

For meg er middagen et samlingspunkt for jeg og min kjære. Og jeg vil at i fremtiden skal middagen være familietid rundt et bord. 

Men som de fleste har jeg ikke tid til å lage dyre flotte middager hver dag, jeg er heller ikke flink på å finne opp oppskrifter og improvisere til den store gullmedaljen på kjøkkenet. Jeg ser ofte på mange oppskrifter, men er mange ganger jeg ikke tørr å prøve fordi jeg ikke vet hvordan det vil smake. 

Så denne bloggen er enkel. Når jeg har tid vil jeg dele oppskrifter fra matbloggere, kokebøker eller oppskrifter gitt fra andre. Så kan jeg få være prøvekaninen og dere kan få de gode oppskriftene!

Håper min matglede kan smitte over! Så kan vi sitte en helg i hver vår sofa i hvert vårt hus og nyte en kjempegod lørdagsmiddag med de vi er glad i! 

Velkommen til Beccasmatblogg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar